Κυριακή, 30 Μαρτίου 2008

ΑΠΑΤΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΕ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΤΡΟΧΑΙΑ

Σε ασφαλιστικη εταιρεία Γαλλικών συμφερόντων , ο ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ της , μία ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ της ίδιας εταιρείας, ενας ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ και ένας ΓΙΑΤΡΟ έστησαν μία επικερδή επιχείρηση, να εισπράττουν αποζημιώσεις απο ασφαλιστικές εταιρείες.



Συγκεκριμένα ο ΓΙΑΤΡΟΣ δήλωσε οτι τον Δεκέμβριο του 2007 προξένησε θανατηφόρο ατύχημα στην Πρέβεζα , προσκομίζοντας την σχετική δικογραφία.



Κατά της ασφαλιστικής εταιρείας κατατέθηκε αγωγή, απο έντεκα συγγενείς του υποτιθέμενου νεκρού απο τον πληρεξούσιο Δικηγόρο τους, όπου διεκδικούσαν αποζημίωση 700.000 €.



Υπάλληλος της ασφαλιστικής εταιρείας υποψιάστηκε οτι τα έγγραφα ήταν πλαστά, ενημέρωσε τα διευθυντικά στελέχη, τα οποία ζήτησαν απο την αστυνομική αρχή - ασφάλεια Αττικής να γίνει έρευνα.



Απο την έρευνα διαπιστώθηκε οτι το τροχαίο ήταν ανύπαρκτο , όπως και οι έντεκα συγγενείς του υποτιθέμενου νεκρού.



Με υποδείξεις της αστυνομίας , η ασφαλιστική εταιρεία έκανε εξώδικο διακανονισμό με τον πληρεξούσιο Δικηγόρο , στο ποσό των 300.000 € και όταν ο δικηγόρος παρέλαβε την επιταγή που ηταν προσημειωμένη , συνελήφθη.



Στο γραφείο του Νομικού συμβούλου της ασφαλιστικής εταιρείας, βρέθηκαν σφραγίδες απο εισαγγελικές αρχές , αστυνομικές αρχές , Δήμους , ασφαλιστικές εταιρείες, συμβολαιογράφους και πλαστές δικογραφίες που αφορούσαν δήθεν δύο άλλα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα.



Το κύκλωμα είχε εισπράξει απο τα δύο θανατηφόρα ατυχήματα αποζημιώσεις 265.000 € και 330.000 €.



Οι τέσσερις συληφθέντες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα.



ΠΡΟΤΑΣΗ


Προτείνουμε οι ασφαλιστικές εταιρείες , να αρχίσουν να λειτουργούν με μεγαλύτερη υπυθυνότητα και να ερευνούν τα ατυχήματα.

Είναι πολλά τα κυκλώματα που στήνουν ζημιές εις βάρος των ασφαλιστικών εταιρειών.

Σάββατο, 29 Μαρτίου 2008

Τι να κάνω στην περίπτωση ατυχήματος;

1. Τοποθετείστε το προειδοποιητικό τρίγωνο σε εμφανές σημείο, ώστε να μην προξενηθεί και άλλο ατύχημα
2. Ελέγξτε για τραυματίες. Απεγκλωβίστε τους και ειδοποιήστε αμέσως ασθενοφόρο. Αν δεν έχετε γνώσεις προσφορας πρώτων βοηθειών, καλό είναι να μην κάνετε καμία ενέργεια, υπάρχει κίνδυνος να προκαλέσετε μεγαλύτερη ζημιά στους τραυματίες , ίσως και τον θάνατο.
3. Δεν πρέπει να έρθετε σε προστριβή με τους άλλους εμπλεκόμενους στο ατύχημα. Θα πρέπει να υπάρχει ηρεμία.
4. Σημειώστε συγκεκριμένα τις υλικές ζημιές όλων των οχημάτων
5. Ανταλλάξτε ονόματα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, αριθμό οχημάτων.
6. Ζητείστε να δείτε το δίπλωμα των κατόχων των άλλων οχημάτων.
7. Σημειώστε λεπτομέρειες γύρω από το ατύχημα: ακριβής τόπος, ώρα, σημάνσεις οδών, καθώς και ειδικές συνθήκες σχετικά με τον καιρό (πχ ομίχλη).
8. Ειδοποιείστε την τροχαία, έστω και αν πρόκειται για μικρής εμβέλειας ατύχημα.
9. Σημειώστε ονόματα, τηλέφωνα και διευθύνσεις όσων υπήρξαν αυτόπτες μάρτυρες του ατυχήματος.
10. Ενημερώστε αμέσως την ασφαλιστική σας εταιρεία για το ατύχημα. Ολες οι ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν την υπηρεσία ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ.
11. Προβείτε σε δήλωση φιλικού διακανονισμού αν η υπαιτιότητα είναι προφανής.
12. Μην πάρετε θέση σχετικά με την ευθύνη του ατυχήματος. Μην υπογράφετε υπεύθυνες δηλώσεις αν έχετε , έστω και την παραμικρη αμφιβολία για την ευθύνη σας στο ατύχημα
13. Τραβήξτε τα οχήματα για να μην εμποδίζουν την κυκλοφορία
14. Αν έχετε φωτογραφική μηχανή ή κινητό τηλέφωνο με κάμερα, τραβήξτε φωτογραφίες με τη θέση των οχημάτων
15. Αν ο οδηγός του εμπλεκόμενου οχήματος έχει κάνει χρήση αλκοολ , ναρκωτικών ουσίων, δεν έχει άδεια οδήγησης, Φρόνιμο είναι να καλέσετε την Αστυνομική Αρχή (Τροχαία). Η ασφαλιστική του εταιρεία είναι υποχρεωμένη να καταβάλει την αποζημίωση στον παθόντα.

To «μακελειό» των τροχαίων ανησυχεί την ασφαλιστική βιομηχανία

Πολυεθνικές εταιρίες κρίνουν «επικινδύνους» τους Έλληνες οδηγούς και ασύμφορη την ασφάλισή τους με τα σημερινά δεδομένα.
Σάββατο, 29 Μαρτίου 2008
Σήμα κινδύνου και για την ασφαλιστική βιομηχανία εκπέμπει το «μακελειό» των τροχαίων στους ελληνικούς δρόμους ,αφού όπως προκύπτει από τα τελευταία στοιχεία η άγνοια των κινδύνων της οδήγησης από τους Έλληνες οδηγούς αφήνει κάθε χρόνο 3.500 νεκρούς 10.000 τετραπληγικούς, 45.000 τραυματίες και 2.500 μικρά παιδιά με μόνιμες αναπηρίες. Το πρόβλημα αυτό πέρα από την καθαρά κοινωνική του διάσταση έχει δημιουργήσει έντονες ανησυχίες στους επαγγελματίες της ασφάλισης οι οποίοι κινητοποιούνται προς την κατεύθυνση της ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης της κοινής γνώμης και των οδηγών
Μάλιστα όπως προκύπτει και από εκτιμήσεις ,αλλά και τα μερίδια της αγοράς στην ασφάλιση του αυτοκινήτου πολυεθνικοί όμιλοι που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα αποφεύγουν να κάνουν επιθετικές πολιτικές τιμών στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου ,καθώς θεωρούν τον κλάδο ασύμφορο.
Στα πλαίσια της ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των πολιτών πάνω στο θέμα της οδικής ασφάλειας ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιριών (ΣΕΣΑΕ), διοργάνωσε πρόσφατα εκδήλωση σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών, με κύριο εισηγητή τον οδηγό αγώνων Τάσο Μαρκουίζο, και τον γνωστό βετεράνο οδηγό Ιαβέρη.
Χαρακτηριστική για την σημασία τους θέματος ,αλλά και την έκταση του προβλήματος είναι η επισήμανση του πρόεδρου του ΣΕΣΑΕ Θάνου Μελακοπίδη ο οποίος τόνισε ότι «η οδική ασφάλεια είναι ένα εθνικό θέμα, το οποίο απασχολεί τους ασφαλιστές, όχι μόνον ως πολίτες, αλλά και ως επαγγελματίες ενός κλάδου που έρχεται σε επαφή με τα αποτελέσματα της οδικής ανασφάλειας».
Από την πλευρά του ο οδηγός αγώνων αυτοκινήτου κ. Μαρκουίζος, ανάφερε , μεταξύ άλλων, ότι:
Ενώ σε όλη σχεδόν την Ευρώπη τα θύματα από τροχαία ατυχήματα μειώνονται (από 14%-45%), στην Ελλάδα αυξάνουν και η αύξηση αγγίζει σε ποσοστό το 60%.
Το 82% των ατυχημάτων συμβαίνουν με ταχύτητα μικρότερη από 60 χλμ. την ώρα και σε απόσταση μικρότερη από 40 χλμ. από το σπίτι μας.
Νέα όρια υποχρεωτικής ασφαλιστικής κάλυψης και «εκτίναξη» των ασφαλίστρων
Ενώ το θέμα των πολλών και αυξανόμενων τροχαίων ατυχημάτων προβληματίζει την ασφαλιστική Βιομηχανία οι Έλληνες οδηγοί και κάτοχοι αυτοκινήτων αναμένεται να βρεθούν προ εκπλήξεων όσον αφορά το κόστος των ασφαλίστρων του αυτοκινήτου.
Στα πλαίσια της αναπροσαρμογής των κατωτάτων υποχρεωτικών ορίων σύμφωνα με κοινοτική οδηγία εντός των επόμενων εβδομάδων η νεά Εποπτική Αρχή για την Ιδιωτική Ασφάλιση αναμένεται να ανακοινώσει νέα κατώτατα όρια ασφαλίσεων για τις σωματικές βλάβες και τις υλικές ζημίες. Σήμερα, οι κατώτερες υποχρεωτικές καλύψεις προβλέπουν 500.000 ευρώ για τις σωματικές βλάβες και 100.00 ευρώ για τις υλικές ζημιές ανά τροχαίο.
Με την νέα ρύθμιση που αναμένεται και θα ισχύσει από το 2009 σε ό,τι αφορά τις υλικές ζημιές τα όρια θα αναπροσαρμοστούν στα 500.000 ευρώ ανά τροχαίο ατύχημα, ενώ όσων αφορά τις σωματικές βλάβες συνεχίζεται ένα παζάρι μεταξύ της Επιτροπής και της Ένωσης των Ασφαλιστικών Εταιριών.
Η πρόταση της Ένωσης είναι να οριστεί το υποχρεωτικό όριο για τις σωματικές βλάβες στο 1 εκατ. ευρώ, ανά θύμα τροχαίου. ενώ οι πολυεθνικές ασφαλιστικές πιέζουν για αύξηση στα 5 εκατ. Ευρώ.
Και στις δύο περιπτώσεις, όποια και αν είναι η απόφαση της Επιτροπής αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι από το 2009 τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου κύρια στις εταιρίες χαμηλού ασφάλιστρου θα εκτιναχθούν στα ύψη Γιάννης Χαρονικολάου

jharonikolaou@asfalisinet.gr

Με δύο ταχύτητες κινείται η ασφαλιστική αγορά το 2008

ΗΜΕΡΗΣΙΑ 12/1/2008 6:59:27 μμ
Του Νικου Σακελλαρίουnsakel@pegasus.gr
Δύσκολη χρονιά αλλά και καθοριστική για την περαιτέρω πορεία αρκετών ασφαλιστικών εταιρειών αναμένεται να είναι το 2008, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών του χώρου. Καθόλου τυχαία μάλιστα, βασικός μέτοχος ασφαλιστικής εταιρείας δήλωνε πρόσφατα σε δημοσιογράφους χαριτολογώντας «ότι βάσει των εκτιμήσεων και των στατιστικών πιο πιθανόν είναι πλέον να χρεοκοπήσει μία ασφαλιστική εταιρεία παρά να συμβεί ένα μεγάλο ατύχημα στους πελάτες της».
Το 2008 φαίνεται ότι η ασφαλιστική αγορά θα γίνει μία «λεωφόρος δύο ταχυτήτων» μέσα στην οποία θα κληθούν να τρέξουν τόσο τα «γρήγορα και μεγάλα οχήματα» του κλάδου και τα «μικρά και αδύναμα» προς διαφορετικές όμως κατευθύνσεις. Σ αυτή την αγορά δύο ταχυτήτων θα υπάρχουν οι 10-15 που προσπαθούν να εδραιωθούν και να αυξήσουν τα μερίδια αγοράς τους και οι υπόλοιπες 70-75 οι οποίες θα προσπαθήσουν να επιβιώσουν με κάθε τρόπο, στους χαλεπούς οικονομικά καιρούς.
ΑσφαλιστικόΟι 10 μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου, ελληνικές και ξένες, θα προσπαθήσουν να αυξήσουν μεγαλύτερα μερίδια αγοράς προσφέροντας διαφοροποιημένα προϊόντα Ζωής και Ζημιών και ταυτόχρονα έχοντας κατά νου και την έμμεση και συμπληρωματική συμμετοχή τους στο Ασφαλιστικό. Ήδη οι κυβερνητικές παλινωδίες στο θέμα έχουν αρχίσει να οδηγούν αρκετούς πολίτες προς τις ιδιωτικές ασφαλιστικές, καθώς οι πωλήσεις των συνταξιοδοτικών προϊόντων παρουσιάζουν σημαντική αύξηση το τελευταίο διάστημα.
Οι εσωτερικές μελέτες των επιτελείων των ασφαλιστικών εταιρειών δείχνουν ότι υπάρχει το target group των 35-45άρηδων που είναι ή θα είναι ο καλύτερος πελάτης των συνταξιοδοτικών προϊόντων για τα επόμενα χρόνια, καθώς έχουν και το διαθέσιμο εισόδημα για να ασφαλιστούν, ανησυχούν για την κοινωνική ασφάλισή τους και ταυτόχρονα θέλουν να διατηρήσουν ένα υψηλό εισόδημα μετά από 20-25 χρόνια όταν θα βρεθούν στη συνταξιοδότηση. Τα αναλογιστικά τμήματα των ασφαλιστικών εταιρειών έχουν στραφεί μανιωδώς προς τη δημιουργία αντίστοιχων προγραμμάτων που θα αρχίσουν να διατίθενται στο επόμενο διάστημα ή να εμπλουτίζουν τα προηγούμενα συνταξιοδοτικά με νέες παροχές.
Οι παράγοντες της ασφαλιστικής αγοράς δεν θεωρούν άσχετη με τις εξελίξεις του Ασφαλιστικού την έλευση της ΑΧΑ και της Groupama στην Ελλάδα τα δύο προηγούμενα χρόνια, εταιρείες οι οποίες σαφώς και δεν ενδιαφέρονται μόνο για το χαμηλό ασφάλιστρο αλλά έχουν βλέψεις και προς τη διαχείριση των Ταμείων αλλά και τη δημιουργία μεικτών σχημάτων με νοσοκομειακούς οργανισμούς στα επόμενα χρόνια, με στόχο τη μείωση του κόστους των νοσοκομειακών προγραμμάτων τους.
Το γεγονός ότι οδεύουμε σε μία ακόμη μεγαλύτερη συσσώρευση της ασφαλιστικής αγοράς όπου οι 15-20 μεγαλύτερες εταιρείες θα κατέχουν περίπου το 90% της συνολικής ασφαλιστικής παραγωγής δείχνει ότι θα δούμε επιχειρηματικές εξελίξεις μέσα στο 2008. Ηδη μέσα στην πρώτη εβδομάδα υπήρχαν εξαγορές από την Ευρωπαϊκή Πίστη ( την ελληνική Universal Life) και την Commercial Value (εξαγόρασε την Proton Ασφαλιστική).
Για την Αγροτική Ασφαλιστική, έχουν γραφεί πολλά και είναι γεγονός ότι η διοίκηση της μητρικής τράπεζας αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο πώλησής της, αρκεί βεβαίως το τίμημα να είναι καλό. Στελέχη από τον όμιλο αναφέρουν το ενδεχόμενο για πώληση μικρού ποσοστού αλλά με παραχώρηση του management.
ΜοντέλοΗ Εθνική Ασφαλιστική θα συνεχίσει να λειτουργεί με το τραπεζο-κεντρικό μοντέλο πλέον συντηρώντας το δίκτυο ασφαλιστών όσο και ενισχύοντας το δίκτυο των συνεργαζόμενων μεσιτών. Η διοίκηση της τράπεζας υποθάλπει έμμεσα κάποια πιθανότητα πώλησης της ασφαλιστικής πάντα σε κάποια καλή τιμή. Άλλωστε τα παραδείγματα της Alpha Ασφαλιστικής και του Φοίνικα είναι αρκετά δελεαστικά.
Ακόμη μεγαλύτερη κινητικότητα υπάρχει στις μικρότερες ασφαλιστικές, οι οποίες λειτουργούν περισσότερο με ατομοκεντρικά μοντέλα διοίκησης. Εταιρείες που είτε δεν φαίνεται να έχουν την απαραίτητη κεφαλαιακή υποδομή είτε δεν θέλουν να μείνουν στο περιθώριο των εξελίξεων θα στραφούν σε αναζήτηση στρατηγικών συμμαχιών με μεγαλύτερες ασφαλιστικές ή ακόμη και με τράπεζες.
ΠολυεθνικέςΗ παρουσία των ξένων πολυεθνικών στην Ελλάδα είναι συνεχώς αυξανόμενη τα τελευταία χρόνια. Η έλευση της ΑΧΑ και της Groupama ενισχύουν την παρουσία των ξένων ασφαλιστικών επενδύσεων. Οι δύο διοικήσεις των ομίλων δεν αποκλείουν να αυξήσουν με εξαγορές υγιών εταιρειών τα χαρτοφυλάκιά τους είτε στους κλάδους Ζωής είτε στους κλάδους Ζημιών.
Η ING είχε κάνει ορισμένες συζητήσεις για εξαγορές μικρών εταιρειών τα τελευταία 2 χρόνια, οι οποίες όμως δεν ευδοκίμησαν. Το γεγονός όμως είναι ότι ο ολλανδικός κολοσσός θέλει να αυξήσει ακόμη περισσότερο και κυρίως ταχύτερα τα μερίδια αγοράς του. Η Alico δεν έχει ακόμη δείξει έντονο ενδιαφέρον για εξαγορές καθώς αρκείται στην αυτόνομη ανάπτυξη του δικτύου της και κυρίως στο επιτυχημένο μοντέλο τραπεζο-ασφαλίσεων με την Citibank.
Η γερμανική Victoria, δείχνει ότι επιθυμεί να κινηθεί επιθετικότερα στον τομέα των εξαγορών προκειμένου να αυξήσει τα μερίδια αγοράς της, ενώ η Allianz κρατά στάση αναμονής τονίζοντας ότι, προς το παρόν, δεν υπάρχει κάποιος στόχος στον ορίζοντα. Ερωτηματικό -ως προς πιθανές εξαγορές- είναι η στάση της Generali, η οποία αφού μετά την περίοδο ισχυροποίησή της τα τελευταία χρόνια θα θελήσει να αυξήσει μερίδιο αγοράς και κυρίως να περάσει σήμα στους ανταγωνιστές.
Ο κλάδος αυτοκινήτου
Ο κλάδος αυτοκινήτου παραμένει «άγγελος και δαίμονας» για την ασφαλιστική αγορά, καθώς δημιουργεί υπο-αποθεματοποιήσεις, αλλά ταυτόχρονα ενισχύει άμεσα με αναγκαία ρευστότητα όλες τις ασφαλιστικές. Η κατάσταση είναι ήδη οξυμμένη, καθώς το μέσο ασφάλιστρο αυτοκινήτου μειώθηκε κατά περίπου 5% στην αγορά εξαιτίας του καθεστώτος ιδιόμορφου ανταγωνισμού ανάμεσα στις εταιρείες. Η διαφορά με τα προηγούμενα χρόνια είναι ότι στη «κόντρα» των εταιρειών πλέον συμμετέχουν. Η κόντρα των ασφαλίστρων αναμένεται να συνεχιστεί και φέτος, καθώς εταιρείες που πρωταγωνιστούν στον κλάδο, όπως η Εθνική Ασφαλιστική, η Ασπίς Πρόνοια, η Interamerican, η Αγροτική Ασφαλιστική, η Groupama (πρώην Φοίνιξ), η Ευρωπαική Πίστη, η AIG, οι Ασφάλειες Μινέττα, η Σκούρτης, η General Union, η Ιντερσαλόνικα (με πολύ μεγάλη διείσδυση στη Β. Ελλάδα), θα παραμείνουν σ' αυτόν τον καταστροφικό «πόλεμο ασφαλίστρων» όπου θα επιβιώσουν όσοι έχουν ισχυρά αποθεματικά, κεφαλαιακές στηρίξεις αλλά και όσες προτιμούν να ακολουθήσουν αυστηρή τιμολογιακή πολιτική στο αυτοκίνητο (όπως, για παράδειγμα, η Allianz, η Generali, η Victoria η Activa (πρώην CGU), η DAS, η ING, η Αιγαίον κ.ά).

Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2008

ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ - ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διήμερο σεμινάριο για την «Αποτελεσματική Επικοινωνία» παρακολούθησαν όλα τα στελέχη και οι υπάλληλοι του Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Ευθύνης από Ατυχήματα, συμπεριλαμβανομένων και όσων εργάζονται στο γραφείο Θεσσαλονίκης, με πρωτοβουλία της Διαχειριστικής Επιτροπής. Στόχος του σεμιναρίου ήταν η σωστή αντιμετώπιση των συναλλασσόμενων, η αναβάθμιση της εικόνας του Επικουρικού προς τα έξω, η διαχείριση των προβλημάτων που προκύπτουν από το φόρτο εργασίας των τελευταίων μηνών, μετά τις ανακλήσεις αδειών από ασφαλιστικές εταιρείες, καθώς και η βελτίωση της καθημερινότητας των εργαζομένων.
Στις ομάδες που παρακολούθησαν το σεμινάριο μίλησε και ο Πρόεδρος του Επικουρικού Κεφαλαίου κ. Σπύρος Λευθεριώτης, τονίζοντας το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει ο Οργανισμός.
Τα αποτελέσματα των σεμιναρίων αυτών καθώς και άλλων πρωτοβουλιών που θα αναπτύξει η Διαχειριστική Επιτροπή θα φανούν στο αμέσως προσεχές διάστημα, αλλά ήδη η λειτουργία του Επικουρικού Κεφαλαίου έχει κάνει σημαντικά βήματα προς την αποτελεσματικότητα και τον εκσυγχρονισμό.

ALICO AIG Life : Δυναμική ανάπτυξη σε διεθνές και Ελληνικό επίπεδο

Παρασκεύη, 28 Μαρτίου 2008 9:54:07 AM
Την εξαιρετική πορεία της ALICO AIG Life όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε διεθνές επίπεδο, υπογράμμισε ο κ. Α. Βασιλείου, Vice President American International Group σε εκδήλωση της εταιρίας για την βράβευση των συνεργατών της. Επίσης επισήμανε την κορυφαία θέση που κατέχει, με βάση τα αποτελέσματα που έχει επιτύχει, η Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης της ALICO AIG Life, η έδρα της οποίας βρίσκεται στην Αθήνα.
Ειδικότερα σε μια λαμπρή ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε πρόσφατα σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας η τελετή Απονομής Βραβείων στους συνεργάτες του Παραγωγικού Συστήματος της ALICO AIG Life οι οποίοι διακρίθηκαν με τις επιδόσεις τους τη χρονιά που πέρασε. Συγκεντρώθηκαν περισσότεροι από 1000 Συνεργάτες της Εταιρίας από κάθε γωνιά της Ελλάδας, καθώς και άλλοι εκλεκτοί προσκεκλημένοι, προκειμένου να τιμήσουν και να συγχαρούν τους βραβευόμενους.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία του ο κ. Α. Βασιλείου, Vice President American International Group, Director and Executive Vice President, ALICO, ο κ. Σ. Ταγκόπουλος, Γενικός Διευθυντής της ALICO AIG Life Ελλάδος, καθώς και όλα τα στελέχη και το προσωπικό της Εταιρίας.
Με την ενεργό συμμετοχή τους οι άνθρωποι της ALICO AIG Life εξέφρασαν την προσήλωσή τους στις αρχές και τις αξίες που αναδεικνύει διαχρονικά η Εταιρία. Τα μηνύματα της ηγεσίας κατέγραψαν την ξεχωριστή αναπτυξιακή δυναμική της ALICO AIG Life, αλλά και την αισιοδοξία με την οποία προσβλέπουν στην πορεία της για τα χρόνια που έρχονται. Δόθηκε έτσι το στίγμα της νέας παραγωγικής χρονιάς που αναμένεται να είναι και πάλι μεστή σε δράση και αποτελέσματα, αντάξια της θέσης που κατέχει η Εταιρία στην ασφαλιστική αγορά.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Α. Βασιλείου εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίησή του για την πορεία της ALICO AIG Life και τους ανθρώπους της. Ιδιαίτερη μνεία έκανε στην ποιότητα και τον επαγγελματισμό του ανθρώπινου δυναμικού της Εταιρίας, με την προτροπή όλοι οι συνεργάτες να συνεχίσουν με το ίδιο πάθος και την ίδια αφοσίωση το έργο τους.
Ακόμη, ο κ. Α. Βασιλείου τόνισε μεταξύ άλλων ότι αποτελεί μεγάλη αναγνώριση, αλλά και τεράστια ευθύνη η εμπιστοσύνη με την οποία περιβάλλουν την ALICO AIG Life οι εκατοντάδες χιλιάδες Ασφαλισμένοι της, ενώ εξέφρασε την βεβαιότητά του ότι και το 2008 η αξιοπιστία και η παραγωγικότητα των Συνεργατών θα δικαιώσει τις προσδοκίες όλων.. Τέλος, ο κ. Α. Βασιλείου έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην εξαιρετική πορεία της Εταιρίας και σε διεθνές επίπεδο, ενώ υπογράμμισε την κορυφαία θέση που κατέχει, με βάση τα αποτελέσματα που έχει επιτύχει, η Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης της ALICO AIG Life, η έδρα της οποίας βρίσκεται στην Αθήνα.
Στο μήνυμά του ο κ. Σ. Ταγκόπουλος αναφέρει : “Στην ALICO AIG Life είμαστε πραγματικά υπερήφανοι για την ποιότητα και την αξιοπιστία του Δικτύου μας. Με την υπευθυνότητα που το διακρίνει, το ταλέντο, τις γνώσεις και την πείρα του, είναι ο καλύτερος πρεσβευτής του θεσμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης σε κάθε γωνιά της Ελλάδας… Η Εταιρία στα 44 χρόνια λειτουργίας της στη χώρα μας έχει αναδείξει πραγματικά κορυφαίους Ασφαλιστικούς Συμβούλους και Συντονιστές Ομάδων και Γραφείων Πωλήσεων, στελέχη που έχουν συμβάλει αποτελεσματικά στην αναπτυξιακή πορεία της ALICO AIG Life και είναι πολύτιμα για την ασφαλιστική αγορά. Η παράδοση αυτή συνεχίζεται.
Αξιοποιώντας τα μοναδικά πλεονεκτήματα που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε, η νέα γενιά των Κορυφαίων έρχεται στο προσκήνιο και είμαι βέβαιος ότι θα αναδείξει με την ίδια επιτυχία τις κοινωνικά πολύτιμες υπηρεσίες που προσφέρουμε. Επενδύουμε στους νέους ανθρώπους που ταυτίζονται με τις αρχές και τα οράματά μας και με αίσθημα ευθύνης στηρίζουμε κάθε τους βήμα και ανοίγουμε το δρόμο για την καταξίωση και την ευημερία τους”.

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ

Πριν απο ένα έτος ιδρύθηκε απο ασφαλιστικούς πράκτορες , ασφαλιστικους συμβούλους και μεσίτες ασφαλίσεων , ΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΏΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ με την επωνυμία ΕΝΩΣΗ ΑΣΠΕ.

Ο ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ είναι ο ΠΡΩΤΟΣ που ιδρύθηκε στην ΕΛΛΑΔΑ, η έδρα του είναι στην πόλη της Λάρισας.

Τα μέλη του ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ είναι επαγγελματίες ασφαλιστικοί πράκτορες , ασφαλιστικοί σύμβουλοι και μεσίτες ασφαλίσεων, δραστηροποιούνται στην ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ , ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Ο ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ήδη συνεργάζεται με τις ασφαλιστικές εταιρείες , ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ , ΔΙΕΘΝΗ ΕΝΩΣΗ , COMMERCIAL VALUE , INTERNATIONAL LIFE. Εντός του Απριλίου θα συναφθεί συνεργασία με άλλες τρεις ασφαλιστικές εταιρείες.

Επίσης τα μέλη του συνεταιρισμού , δραστηροποιούνται στην προώθηση ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ σε συνεργασία με τραπεζικούς οργανισμούς.

Στον συνεταιρισμό έχουν την δυνατότητα να ενταχθούν ασφαλιστικοί πράκτορες , ασφαλιστικοί σύμβουλοι και μεσίτες ασφαλίσεων απο όλα τα μέρη της ΕΛΛΑΔΑΣ.

ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ - ΟΜΙΛΟΣ GENERAL UNION

Από την Διοίκηση του Ομίλου GENERAL UNION ανακοινώθηκε οτι το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ εξέδωσε τα πιστοποιητικά φερεγγυότητος για όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες του Ομίλου , GENERAL UNION , GENERAL TRUST και την GENERAL UNION HEALTH S.A.

Πρόσφατα ανακοινώθηκε η συμφωνία συνεργασίας με τον πολυεθνικό οργανισμό ασφάλιση υγείας BUPA Intetnational, η οποία είναι εξειδικευμένος στις ασφαλίσεις στις ασφαλίσεις υγείας και δραστηριοποιείται σε 190 χώρες και την εμπιστεύονται 8 εκατομμύρια άνθρωποι.

Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2008

Έτοιμη να πουλήσει την ΑΤΕ Ασφαλιστική, η ΑΤΕbank

Πιο κοντά από πότε προς πώληση ,βρίσκεται η ΑΤΕ Ασφαλιστική ,αφού το ενδεχόμενο αυτό δεν αποκλείστηκε από τον πρόεδρο του Ομίλου, ο οποίος «κρύβει» προς τον παρόν τον τρόπο που θα επιλέξει να γίνει η πώληση , καθ ότι η ασφαλιστική είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Μάλιστα ως ένας από τους μνηστήρες για την εξαγορά της φέρεται, σύμφωνα με φήμες και πληροφορίες της αγοράς , να είναι ο γαλλικός όμιλος GROUPAMA που έχει εξαγοράσει και την Φοίνιξ Μετρολάιφ Εμπορική
Ωστόσο σύμφωνα με τον πρόεδρο του ομίλου κ. Δημήτρη Μηλιάκο και τα όσα είπε σε εκδήλωση του προσωπικού της εταιρίας , «θα διεκδικήσει το ρόλο της στον τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης με το σημερινό ιδιοκτησιακό καθεστώς, ώστε να αποδείξει ότι μια κρατική εταιρεία μπορεί να είναι και κερδοφόρα και ανταγωνιστική.»
Επίσης και ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΕΑσφαλιστική, κ. Γιάννης Παυλίδης, δήλωσε ότι το 2007 η εταιρεία πέτυχε τους στόχους της και ότι το 2008 θα είναι μια κρίσιμη χρονιά, καθότι καλείται να συνεχίσει την ανοδική της πορεία βελτιώνοντας περαιτέρω τα μεγέθη της.

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ
Ο Διευθυνων Σύμβουλος Γιάννης Παυλίδης , απο τις ασφαλιστικές εταιρείες που πέρασε ΜΑΓΔΜΒΟΥΡΓΕΡ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ NORDSTERN COLONIA HELLAS εξαγοράσθηκαν.

Μήπως ο κύριος Γιάννης Παυλίδης είναι μέλος κάποιου διεθνούς οργανισμού που αναλαμβάνει την εξυγίανση ασφαλιστικών εταιρειών και μετά πωλούνται απο τους μετόχους.

Ειναι γνωστό οτι ο κύριος Γιάννης Παυλίδης είναι άριστος γνώστης του αντικειμένου και αν εξαγορασθεί η ΑΤΕΑσφαλιστική, τότε στην άλλη ασφαλιστική εταιρεία που θα πηγαίνει σίγουρα οι μέτοχοι θα την πωλήσουν.

Έρχεται και στην Ελλάδα η DEMCO του Δ. Κοντομηνά

Με ορμητήριο την Κύπρο και όχημα την νέα ασφαλιστική του εταιρία DEMCO o Δ. Κοντομηνάς, όπως είπε με συνέντευξή του στην Κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας «Ο Φιλελεύθερος» της Κύπρου ,ετοιμάζεται να λειτουργήσει την εταιρία του και στην ελληνική ασφαλιστική αγορά . Μάλιστα όπως άφησε να εννοηθεί δεν «τρομάζει» στο γεγονός ότι θα ανταγωνιστεί την Ιnteramerican που όπως είναι γνωστό δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε από τον ίδιο πριν την πουλήσει στον Όμιλο Εureko .
Ειδικότερα στην αρκετά ενδιαφέρουσα συνέντευξη του στον δημοσιογράφο Τάσο Αναστασιάδη ο κ Κοντομηνάς αναφέρθηκε στην ελληνική αγορά και συγκεκριμένα στα ποσοτικά μεγέθη της από πλευράς εταιριών. Συγκεκριμένα ανέφερε : «Οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν είναι πολλές για το δυνητικό μέγεθος της ελληνικής αγοράς, είναι πράγματι πολλές για την παραγωγή (τζίρο) που κάνουν. Εάν ανατρέξετε στις μεγαλύτερες και πιο ανταγωνιστικές ευρωπαϊκές αγορές, θα διαπιστώσετε ότι, με βάση πληθυσμιακά στοιχεία, ο αριθμός των ασφαλιστικών εταιριών είναι αντίστοιχος με αυτόν της ελληνικής αγοράς. Η αγγλική αγορά διαθέτει 1.170 εταιρίες εκ των οποίων 400 είναι μέλη της Ένωσής τους, ενώ στην Γερμανία η Ένωση έχει 455 μέλη. Συμπληρωματικά να τονίσω ότι ο αριθμός των διαμεσολαβούντων είναι ακόμη μεγαλύτερος. Οι απασχολούμενοι με οιονδήποτε τρόπο στις πωλήσεις ασφαλειών υπερβαίνουν, σε πολλές περιπτώσεις, το 1% του ενεργού πληθυσμού, γεγονός το οποίο ίσως εξηγεί, ως ένα βαθμό, την διείσδυση της ασφάλισης σε αυτές τις αγορές, αλλά και το επίπεδο του service. Πάντως, αντί να αναμασάμε ότι οι εταιρίες είναι πολλές, καλύτερα θα ήταν να βρούμε τρόπους να μεγαλώσουμε την αγορά.»
Αναφερόμενος στην νέα εταιρία και στην φιλοσοφία της τόνισε ότι « Θα είναι ένας αξιόπιστος οργανισμός με νέες ιδέες, σύγχρονη αντίληψη για την ασφάλιση, έντονα πελατοκεντρικός και θα δίνει απαντήσεις σε θέματα που απασχολούν σήμερα τον πελάτη και τον συνεργάτη. Η οργανωτική της δομή, οι σύγχρονες τεχνολογίες που θα χρησιμοποιεί, μας δίνουν τη δυνατότητα για την παροχή ολοκληρωμένων ασφαλιστικών προϊόντων, χωρίς υπέρμετρες επιβαρύνσεις. Θα προσφέρονται προϊόντα μεγάλης αξίας για τον ασφαλισμένο μας με πολύ προσιτό ασφάλιστρο

ΚΑΤΩΤΑΤΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

ΤΙΣ οριστικές της αποφάσεις σε ό,τι αφορά τη θεσμοθέτηση των νέων ορίων για τις κατώτατες υποχρεωτικές καλύψεις στην Ασφάλιση της Αστικής Ευθύνης Οχημάτων, φαίνεται πως έλαβε η Επιτροπή Εποπτείας της Ιδιωτικής Ασφάλισης. Σύμφωνα με πηγές της «Ν», πρόθεση της Εποπτικής Αρχής είναι να εισηγηθεί την αύξηση των ορίων για τις σωματικές βλάβες στο 1 εκατ. ευρώ ανά θύμα τροχαίου, με απεριόριστη κάλυψη, αντί των 5 εκατ. ευρώ ανά τροχαίο, που προσανατολιζόταν αρχικά.Σε ό,τι αφορά τις υλικές ζημιές τα όρια θα αναπροσαρμοστούν στα 500.000 ευρώ ανά τροχαίο ατύχημα. Σήμερα, οι κατώτερες υποχρεωτικές καλύψεις προβλέπουν 500.000 ευρώ για τις σωματικές βλάβες και 100.00 ευρώ για τις υλικές ζημιές ανά τροχαίο.Πληροφορίες της «Ν» αναφέρουν ότι της απόφασης που θα λάβει σε άμεσο χρόνο η Επιτροπή Εποπτείας της Ιδιωτικής Ασφάλισης προηγήθηκε έντονο παρασκήνιο, με την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος να επιμένει στη θέση της, τα όρια για τις σωματικές βλάβες να αναπροσαρμοστούν στο 1 εκατ. ευρώ, αντί των 5 εκατ. ευρώ που ζητούσαν κατά κύριο λόγο οι πολυεθνικές εταιρείες.Κατά τις ίδιες πληροφορίες, το υπουργείο Ανάπτυξης, πριν παραδώσει την αρμοδιότητα για τον έλεγχο του κλάδου στο υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών είχε ταχθεί υπέρ των 5 εκατ. ευρώ, θεωρώντας την επιλογή του αυτή ως πιο αυστηρή. Όλοι ανέμεναν ότι ανάλογη θέση θα ελάμβανε και η νέα Εποπτική Αρχή.Ωστόσο, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι η θέση της θα είναι διαφορετική, επιθυμώντας ενδεχομένως να μην κατηγορηθεί ότι με το αυστηρό πλαίσιο ελέγχου το οποίο δρομολογεί και τα υπερβολικά υψηλά όρια στις καλύψεις της Αστικής Ευθύνης Οχημάτων θα οδηγήσει αρκετές από τις μικρές - ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες σε οικονομικό αδιέξοδο.Τα νέα όρια αναμένεται να υποχρεώσουν τις ασφαλιστικές εταιρείες σε γενναίες αυξήσεις ασφαλίστρων, ώστε να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν των μεγαλύτερων υποχρεώσεών τους έναντι των ασφαλισμένων. Η αναπροσαρμογή των ορίων υπολογίζεται ότι θα γίνει σε δύο φάσεις. Η πρώτη θα ισχύει από το 2009 και η δεύτερη από το 2012.

ΚΑΤΩΤΑΤΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

ΤΙΣ οριστικές της αποφάσεις σε ό,τι αφορά τη θεσμοθέτηση των νέων ορίων για τις κατώτατες υποχρεωτικές καλύψεις στην Ασφάλιση της Αστικής Ευθύνης Οχημάτων, φαίνεται πως έλαβε η Επιτροπή Εποπτείας της Ιδιωτικής Ασφάλισης. Σύμφωνα με πηγές της «Ν», πρόθεση της Εποπτικής Αρχής είναι να εισηγηθεί την αύξηση των ορίων για τις σωματικές βλάβες στο 1 εκατ. ευρώ ανά θύμα τροχαίου, με απεριόριστη κάλυψη, αντί των 5 εκατ. ευρώ ανά τροχαίο, που προσανατολιζόταν αρχικά.Σε ό,τι αφορά τις υλικές ζημιές τα όρια θα αναπροσαρμοστούν στα 500.000 ευρώ ανά τροχαίο ατύχημα. Σήμερα, οι κατώτερες υποχρεωτικές καλύψεις προβλέπουν 500.000 ευρώ για τις σωματικές βλάβες και 100.00 ευρώ για τις υλικές ζημιές ανά τροχαίο.Πληροφορίες της «Ν» αναφέρουν ότι της απόφασης που θα λάβει σε άμεσο χρόνο η Επιτροπή Εποπτείας της Ιδιωτικής Ασφάλισης προηγήθηκε έντονο παρασκήνιο, με την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος να επιμένει στη θέση της, τα όρια για τις σωματικές βλάβες να αναπροσαρμοστούν στο 1 εκατ. ευρώ, αντί των 5 εκατ. ευρώ που ζητούσαν κατά κύριο λόγο οι πολυεθνικές εταιρείες.Κατά τις ίδιες πληροφορίες, το υπουργείο Ανάπτυξης, πριν παραδώσει την αρμοδιότητα για τον έλεγχο του κλάδου στο υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών είχε ταχθεί υπέρ των 5 εκατ. ευρώ, θεωρώντας την επιλογή του αυτή ως πιο αυστηρή. Όλοι ανέμεναν ότι ανάλογη θέση θα ελάμβανε και η νέα Εποπτική Αρχή.Ωστόσο, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι η θέση της θα είναι διαφορετική, επιθυμώντας ενδεχομένως να μην κατηγορηθεί ότι με το αυστηρό πλαίσιο ελέγχου το οποίο δρομολογεί και τα υπερβολικά υψηλά όρια στις καλύψεις της Αστικής Ευθύνης Οχημάτων θα οδηγήσει αρκετές από τις μικρές - ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες σε οικονομικό αδιέξοδο.Τα νέα όρια αναμένεται να υποχρεώσουν τις ασφαλιστικές εταιρείες σε γενναίες αυξήσεις ασφαλίστρων, ώστε να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν των μεγαλύτερων υποχρεώσεών τους έναντι των ασφαλισμένων. Η αναπροσαρμογή των ορίων υπολογίζεται ότι θα γίνει σε δύο φάσεις. Η πρώτη θα ισχύει από το 2009 και η δεύτερη από το 2012.

Victoria Ασφαλιστική: Αύξηση παραγωγής

Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2008
Aύξηση παραγωγής, καθώς και καθαρών αποτελεσμάτων κατέγραψε η Victoria Ασφαλιστική το 2007. Ειδικότερα,όπως ανακοίνωσε η εταιρεία , τα προ φόρων κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 36% στα 5,2 εκατ. ευρώ από 3,8 εκατ. ευρώ το 2006 και η παραγωγή ασφαλίστρων διογκώθηκε κατά 8,91%, με τα ασφάλιστρα να διαμορφώνονται σε απόλυτους αριθμούς στο ποσό των 64,4 εκατ. ευρώ έναντι 59,1 εκατ. ευρώ το 2006
Το νέο παραμετρικό τιμολόγιο αυτοκινήτου που υιοθετήθηκε το 2007, αλλά και η αναπτυξιακή στρατηγική στους λοιπούς κλάδους οδήγησαν την εταιρεία στη βελτίωση του τεχνικού αποτελέσματος και στη συνεχή βελτίωση των αποτελεσμάτων στους εκτός Αυτοκινήτου Γενικούς κλάδους.Η παραγωγή ασφαλίστρων στους εκτός αυτοκινήτου Γενικούς κλάδους αυξήθηκε τη χρονιά που πέρασε κατά 52,92%, ενώ ειδικότερα στον κλάδο Ασφάλισης Περιουσίας η αύξηση ανήλθε στο 27,20%. Τα τεχνικά αποθέματα της εταιρεία ανήλθαν στο ποσό των 133,4 εκατ. ευρώ το 2007 έναντι 122,7 εκατ. ευρώ το 2006 καταγράφοντας άνοδο κατά 8,75%.

INTERAMERICAN: Kέρδη 12 εκατ. ευρώ το 2007

Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2008
H INTERAMERICAN σταθεροποίησε το 2007 την πορεία κερδοφορίας, στην οποία έχει επιστρέψει από το 2006, μετά την αναδιάρθρωση και τις οργανωτικές -δομικές αλλαγές του 2005. Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα του Ομίλου το 2007 με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα παρουσιάζουν συνολικά κέρδη μετά τον φόρο 12 εκατ. ευρώ, έναντι 10,5 εκατ. το 2006, σημειώνοντας αύξηση 14,3% (στα εν λόγω αποτελέσματα δεν υπολογίζονται τα έκτακτα, όπως π.χ. η υπεραξία από την αποτίμηση ακίνητης περιουσίας κ.ά.). ( Στη Φωτογραφία ο Γιώργος Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος)
Η συνολική θετική επίδοση προήλθε, κυρίως, από την αυξημένη νέα παραγωγή ασφαλίστρων, τα κεφαλαιακά κέρδη, τη βελτίωση της διαχείρισης των ζημιών από τα ασφαλιστικά προγράμματα Υγείας και την απόδοση των κλινικών του Ομίλου.
Τα αποτελέσματα ανταποκρίνονται στους βασικούς στόχους της INTERAMERICAN, που είναι η κερδοφορία και η συνεχής ενσωμάτωση αξίας στον Όμιλο.
Οι ασφαλιστικές δραστηριότητες
Σε όλες τις επιμέρους ασφαλιστικές δραστηριότητες κατεγράφη αξιόλογη αύξηση.
Ειδικότερα, στον κλάδο Ζωής η Εταιρεία σημείωσε παραγωγή 287,4 εκατ. ευρώ επιτυγχάνοντας αύξηση 2,1% έναντι του 2006 (281,6 εκατ.), με το μερίδιο αγοράς να διαμορφώνεται στο 11,4%. Επισημαίνεται η αύξηση της Νέας Παραγωγής Ζωής σε ετησιοποιημένα ασφάλιστρα το 2007 κατά 20,9%, η οποία έφθασε στα 39,5 εκατ. ευρώ έναντι 32,7 εκατ. το 2006.
Τα εγγεγραμμένα μικτά ασφάλιστρα στον κλάδο των Γενικών Ασφαλειών ανήλθαν το 2007 στα 154 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 19,4% σε σχέση με το 2006 (129 εκατ.).
Τέλος, τα έσοδα των κλινικών αυξήθηκαν το 2007 κατά 9,3% έναντι του 2006, προερχόμενα κυρίως από πελάτες εκτός των ασφαλισμένων για Υγεία πελατών της INTERAMERICAN.
Το επιχειρηματικό σχέδιο
Η INTERAMERICAN, προσανατολισμένη σε υψηλότερες και ποιοτικότερες πωλήσεις, στην εστίαση στην αξία και όχι μόνο στα μεγέθη των πωλήσεων, σε υψηλότερη παραγωγικότητα και στην εξισορρόπηση του μείγματος εργασιών στις Γενικές Ασφάλειες, έχει ξεκινήσει την υλοποίηση πέντε στρατηγικών πρωτοβουλιών στο πλαίσιο του επιχειρηματικού σχεδιασμού 2008 - 2010, που είναι οι εξής:
Πολιτική εξορθολογισμού διαχείρισης και βελτίωσης παρεχομένων προϊόντων και υπηρεσιών στον κλάδο ασφαλειών Υγείας.
Ανάδειξη και ανάπτυξη των ανθρωπίνων πόρων.
Εφαρμογή ενιαίας μηχανογραφικής πλατφόρμας για όλους εκτός Ζωής κλάδους (ενοποίηση 6 συστημάτων διαχείρισης) με νέο λογισμικό.
Εδραίωση της πελατοκεντρικής αντίληψης. Σημειώνεται ότι η έρευνα αγοράς καταδεικνύει μια εντυπωσιακή βελτίωση στην ικανοποίηση των πελατών με ποσοστό 81,9% το 2007. Το 2007 η INTERAMERICAN επιβεβαίωσε τη συνέπειά της έναντι των ασφαλισμένων της καταβάλλοντας συνολικά 315,4 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις.
Έμφαση στην κερδοφόρο ανάπτυξη των Ομαδικών ασφαλίσεων με προτεραιότητα την προώθηση των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων, που το 2007 είχαν υψηλή απόδοση για τους ασφαλισμένους (5,51%).
Βασικός στόχος του επιχειρηματικού σχεδίου είναι η σταδιακή αύξηση απόδοσης του δείκτη ιδίων κεφαλαίων, που ήδη κινείται σε ικανοποιητικό επίπεδο.
Το 2007 εξάλλου, ξεκίνησε η νέα εταιρεία INTERAMERICAN FINANCE, με αντικείμενο τη διαμεσολάβηση για χρηματοδοτήσεις και την έκδοση πιστωτικών καρτών, η οποία από τους πρώτους μήνες της λειτουργίας της παρουσιάζει ήδη κερδοφορία στο κλείσιμο του έτους.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου INTERAMERICAN κ. Γιώργος Κώτσαλος, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του 2007 δήλωσε: «Τα κέρδη της προηγούμενης χρονιάς επιβεβαιώνουν την αποτελεσματικότητα μιας στρατηγικής με την οποία από το 2005 επιχειρούμε την ανατοποθέτηση της INTERAMERICAN στο σύγχρονο και ιδιαίτερα απαιτητικό ασφαλιστικό και οικονομικό περιβάλλον. Θέλουμε να διατηρήσουμε και να αναπτύξουμε περαιτέρω τον σταθερό πρωταγωνιστικό μας ρόλο και βρισκόμαστε σε πολύ καλό δρόμο, ανταποκρινόμενοι ανταγωνιστικά στις απαιτήσεις των καιρών, δηλαδή στις σημερινές ασφαλιστικές ανάγκες των καταναλωτών, με έμφαση στην ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχουμε και στην καινοτομία».
Τα αποτελέσματα της EUREKO
Ο Μέτοχος της INTERAMERICAN, Όμιλος EUREKO ανακοίνωσε στις 18 Μαρτίου τα αποτελέσματα του 2007, σύμφωνα με τα οποία παρουσιάζει κέρδη μετά τον φόρο 979 εκατ.ευρώ, έναντι 985 εκατ. το 2006. Τα συνολικά ασφάλιστρα έφθασαν τα 15,6 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 5% σε σχέση με το 2006 (14,9 δισ.), ενώ τα ίδια κεφάλαια του Ομίλου EUREKO αυξήθηκαν κατά 8% και ανήλθαν σε 10,4 δισ.ευρώ, από 9,6 δισ.το 2006.

Συνέδριο για τα Επαγγελματικά Συνταξιοδοτικά Σχήματα

Τετάρτη, 26 Μαρτίου 2008
Ιδιαίτερα επίκαιρο λόγω των εξελίξεων στο ασφαλιστικό με το νέο ασφαλιστικό νόμο και ενόψει αναμενόμενης νομοθετικής παρέμβασης της κυβέρνησης και για την αναμόρφωση του πλαισίου λειτουργίας και στην Ελλάδα των επαγγελματικών ταμείων, είναι το 5ο συνέδριο της Ένωσης Αναλογιστών Ελλάδος με θέμα: «Επαγγελματικά Συνταξιοδοτικά Σχήματα Εμπειρία και Προοπτική».
Σύμφωνα με την Ένωση Αναλογιστών Ελλάδος , ρόλος των επαγγελματικών συνταξιοδοτικών σχημάτων ενισχύεται λόγω της δημογραφικής πίεσης που υφίστανται τα αναδιανεμητικά συστήματα συνταξιοδοτικής ασφάλισης.
Στόχος των επαγγελματικών συνταξιοδοτικών σχημάτων, που ξεκίνησαν από τα τέλη του 19ου αιώνα και σήμερα λειτουργούν σε πολλές χώρες, είναι να ενισχύουν το εισόδημα μεγάλου μέρους του πληθυσμού κατά τη συνταξιοδότηση του.
Το συνέδριο της Ένωσης θα ασχοληθεί με το ιδιαίτερα σημαντικό αυτό θέμα, φιλοδοξώντας να δώσει μία όσον το δυνατόν πληρέστερη εικόνα, για τον ρόλο των επαγγελματικών συνταξιοδοτικών σχημάτων και τις εναλλακτικές μορφές διαχείρισης και λειτουργίας τους.
Τα επιμέρους θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια των εργασιών και οι αντίστοιχοι ομιλητές που έχουν προσκληθεί είναι οι παρακάτω:
• Ο ρόλος των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης - το παράδειγμα της Φινλανδίας.
Προσκεκλημένη ομιλητής: Hillevi Mannonen, Immediate Past President, Pensions and Employee Benefits Committee, International Actuarial Association.
• Εξελίξεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλάζουν το τοπίο στις συντάξεις
Προσκεκλημένος ομιλητής: Leonardo Sforza, Head of EU affairs and research, Hewitt
• Το πλαίσιο λειτουργίας των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης στην χώρα μας
Προσκεκλημένος ομιλητής: Κωνσταντίνος Πάντος, Γενικός Γραμματέας Ένωσης Αναλογιστών Ελλάδος, πρώην στέλεχος Εθνικής Αναλογιστικής Αρχής.
• Επαγγελματικά Συνταξιοδοτικά Σχήματα και Ιδιωτική Ασφάλιση
Προσκεκλημένος ομιλητής: Σωτήριος Ταγκόπουλος, Γενικός Διευθυντής Alico AIG Life, Πρόεδρος της Επιτροπής Ασφαλίσεων Ζωής της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος.
• Νέες τάσεις στην επενδυτική στρατηγική των Ευρωπαϊκών Συνταξιοδοτικών Ταμείων
Προσκεκλημένος ομιλητής:Frank Chevalier, Actuarial Partner, Continental Western Europe Area, Ernst & Young.
Τις εργασίες του συνεδρίου, θα προσκληθούν να παρακολουθήσουν στελέχη από το χώρο της Κοινωνικής Ασφάλισης, εκπρόσωποι Επαγγελματικών Ταμείων, στελέχη Τραπεζών και Εταιριών διαχείρισης επενδύσεων, καθώς και στελέχη του χώρου της ιδιωτικής ασφάλισης.
Το συνέδριο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 10 Απριλίου 2008, στο ξενοδοχείο Divani Caravel.

Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2008

ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Ολα τα οχήματα που είναι ασφαλισμένα στην Ελλάδα , επιβαρύνονται με ένα ποσοστό επι των καθαρών ασφαλίστρων για το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας.

Είναι γνωστό οτι, απο το Ελληνικό Δημόσιο παραχωρήθηκαν τα Διόδια σε Ιδιωτικές εταιρείες (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΕ ΚΛΠ) και μάλιστα σε μικρό χρονικό διάστημα οι εταιρείες θα αυξήσουν την τιμή των διοδίων.

Γιατί υποχρεώνεται να πληρώνει ο Ελληνικός Λαός και το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας στα ασφάλιστρα.

Μήπως θα πρέπει άμεσα να καταργηθεί το χαράτσι αυτό.

Τα ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ θα πρέπει να κινηθούν , για να εξαληφθεί το χαράτσι του Τ.Ε.Ο. στα ασφάλιστρα.

ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΑΜΟΙΒΗΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΩΝ

Στην Ευρωπαική Επιτροπή στις 12 Μαίου 2008 στις Βρυξέλλες , θα συζητηθεί ο νέος τρόπος της αμοιβής των ασφαλιστικών διαμεσολαβούντων , ασφαλιστικών συμβούλων - ασφαλιστικών πρακτόρων - μεσιτών ασφαλίσεων.

Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μέχρι τώρα αμ0ιβόνταν απο τις ασφαλιστικές εταιρείες με τη μέθοδο της προμήθειας, ανάλογα με τα ασφαλιστικά προιόντα που προωθούσαν.

Η Κομισιόν προωθεί νέο μοντέλο , οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές θα αμοίβονται με τη μέθοδο παροχής υπηρεσιών. μοντέλο που έγκειται στο ενιαίο σύστημα αμοιβών των διαμεσολαβούντων, δηλαδή οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές θα αμόιβονται απο τις υπηρεσίες που παρέχουν στους πελάτες τους και όχι απο τα ασφάλιστρα που εισπράτουν.

Το μοντέλο αυτό έχει υιοθετηθεί απο χώρες όπως η Σουηδία - Νορβηγία - Φινλανδία - Δανία , οι οποίες έχουν κατοχυρώσει συνταγματικά την λειτουργία του τρόπου αμοιβής.

Το μοντέλο αυτό στην χώρα μας , προχωρά με αργούς ρυθμούς διότι δεν είναι ετοιμές οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι πλειοψηφία των ασφαλιστικών διαμεσολαβούντων.

Σε μικρό χρονικό διάστημα, με την είσοδο ασφαλιστικών εταιρειών απο τις άλλες χώρες της Ε.Ε. , θα υιοθετηθεί το νέο μοντέλο και στην Ελλάδα.

Ηδη προσανατολίζονται ασφαλιστικές εταιρείες και ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές να υιοθετηθεί προσωρινά ενα μικτό σύστημα, δηλαδή να ισχύουν και τα δύο μοντέλα αμοιβής, το σύστημα της προμήθειας και το σύστημα της παροχής υπηρεσιών.

Θα πρέπει οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές να μεριμνήσουν απο τώρα για την καλύτερη τους οργάνωση των ασφαλιστικών τους γραφείων.

Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2008

ΕΠΙΡΡΕΠΕΙΣ ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΟΣΟΙ ...... ΡΟΧΑΛΙΖΟΥΝ

Οσοι ροχαλίζουν δυνατά το βράδυ και τους "κόβεται" συχνα-πυκνα η αναπνοή τους, πρέπει να ειναι πολύ προσεκτικοί όταν οδηγούν, προειδοποιούν ΚΑΝΑΔΟΙ επιστήμονες.
Σε μελέτη που πραγματοποίησαν διαπίστωσαν οτι οι άνθρωποι αυτοί διατρέχουν διπλάσιο κίνδυνο να εμπλακούν σε τροχαίο και έχουν τριπλάσιες εως πενταπλάσιες πιθανότητες να ειναι αυτό σοβαρό και να τραυματστούν.
Η επαναλαμβανόμενη διακοπή της αναπνοής στη διάρκεια του ύπνου είναι γνωστή ως υπνική άπνοια. Κατ' αυτήν κλείνει (καταρρέει) το άνω τμήμα της αεφόρου οδού, με συνέπεια για λίγα δευτερόλεπτα να μην αναπνέει ο πάσχων και τελικά να μισοξυπνάει καθώς ασφυκτιά και προσπαθεί να πάρει ανάσα.
αυτό μπορεί να συμβεί δεκάδες ή εκατοντάδες φορές στη διάρκεια του ύπνου , με συνέπεια ο ασθενής να είναι την επόμενη μέρα πολύ κουρασμένος και να νιώθει υπνηλία.
Η παχυσαρκία αποτελεί σημαντικό παράγοντα κινδύνου για την ανάπτυξη υπνικής άπνοιας.

Στη μελέτη των ΚΑΝΑΔΩΝ επιστημόνων, η οποία παρουσιάσθηκε στο 103 Διεθνές Συνέδριο της Αμερικανικής Θωρακικής Εταιρίας (ATS) που διεξάγεται στο ΣΑΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ , συμμετείχαν 800 πάσχοντες απο υπνική άπνοια και ισάριθμοι υγιείς εθελοντές.

Συνολικά , οι ασθενείς είχαν προκαλέσει μέσα σε τρία χρόνια 250 ατυχήματα , ενώ οι υγιείς 123.

Αν και πολλές προγενέστερες μελέτες έχουν δείξει οτι οι πάσχοντες απο υπνική άπνοια διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο τροχαίου, αυτή είναι η πρώτη μελέτη που εξετάζει την επίδραση της άπνοιας στην σοβαρότητα των τροχαίων.

Εξέπληξε το γεγονός οτι οι πάσχοντες απο άπνοια παθαίνουν τόσο πολλά τροχαία στα οποία τραυματίζονται, αλλά και το οτι αρκετοί απο αυτούς πάσχουν απο ήπια άπνοια και παρ' όλα αυτά έχουν σοβαρά τροχαία, είπε ο επικεφαλής εραυνητής δρ ΑΛΑΝ ΜΑΛΓΚΡΙΟΥ, απο το πρόγραμμα διαταραχών υπνου του πανεπιστημίου της Βρετανικής Κολομβίας, στο Βανκουβερ.

Ακόμα πιο ανησυχητικό , όμως ηταν το εύρημα οτι πολλοί ασθενείς δεν ανέφεραν οτι ένιωθαν υπνηλία στη διάρκεια της ημέρας, γεγονός που υποδηλώνει οτι πολλοί ασθενείς με υπνική άπνοια δεν γνωρίζουν οτι κινδυνεύουν όταν οδηγούν , πρόσθεσε.

Με βάση αυτά τα ευρήματα , πιστεύω οτι πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη τον κίνδυνο τροχαίου , όταν συνιστούμε θεραπεία σε ασθενείς με ήπια ή σοβαρή άπνοια στη διάρκεια του ύπνου, τόνισε.

Η μελέτη έδειξε ακόμη οτι μολονότι στον γενικό πληθυσμό οι άνδρες οδηγοί προκαλούν περι΄σσότερα τροχαία απ' όσα οι γυναίκες , μεταξύ των πασχόντων απο άπνοια η συχνότητα των τροχαίων είναι ή ίδια στα δύο φύλα.

Τα καλά νέα είναι οτι προγενέστερες μελέτες έχουν δείξει πως με την κατάλληλη θεραπεία τα τροχαία λόγω υπνηλίας εξαιτίας της άπνοιας, μπορούν να προληφθούν και αυτό σημαίνει οτι όσοι ταλαιπωρούνται τα βράδια απο το ροχαλητό και την αναπνοή τους, καλό είναι να συμβουλευτούν έναν ειδικό στις διαταραχές ύπνου, σύμφωνα με τους εραυνητές.

Τρίτη, 4 Μαρτίου 2008

ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ

Μετά τις αρχιαιρεσίες για εκλογή νέου Δ.Σ. της Π.Ο.Α.Π.

το νέο Δ.Σ. συνεκροτηθη σε σώμα ως ακολούθως

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΚΟΤΣΙΚΟΣ
Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΚΑΡΙΟΦΥΛΛΗΣ
ΤΑΜΙΑΣ ΟΛΓΑ ΝΙΚΟΛΑΙΔΟΥ
ΜΕΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΥΧΡΟΥ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ
ΧΑΡΙΣΗΣ ΚΟΤΣΑΝΠΑΠΑΣ

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

ΑΣ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΟΔΗΓΟ

Την προηγούμενη εβδομάδα ένας πολύ καλός μου φίλος, τραυματίστηκε άσχημα και εγκαταλήφθηκε από έναν ασυνείδητο οδηγό ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τον τραυματισμό του. Παραθέτω την μαρτυρία του φίλου μου και παρακαλώ πολύ εάν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω να επικοινωνήσει μαζί μου στο email: info@aa-informatics.gr."Την Τρίτη 26/2/2008 στις 7:25 π.μ. κατέβαινα την εθνική οδό (Κηφισός) προς τον Πειραιά με την μηχανή μου, μια μπλε BMW. Ο δρόμος είχε πολλή κίνηση και τα αυτοκίνητα προχωρούσαν σημειωτόν. Λίγο πριν τη γέφυρα της Νέας Φιλαδέλφειας, στη μεσαία λωρίδα ήταν ένα αυτοκίνητο σκούρου χρώματος (πιθανόν μαύρο) μάρκας Renault Megane το οποίο οδηγούσε ένας άντρας μεσήλικας με γκρίζα μαλλιά. Μέσα στη μέση του δρόμου είχε ανοίξει την πόρτα του αυτοκινήτου του και είχε βγει έξω από το αυτοκίνητό του για να ελέγξει εάν του έκανε κάποια ζημιά το αυτοκίνητο που βρισκόταν από πίσω του.Εγώ προχωρούσα με τη μηχανή ανάμεσα από τα αυτοκίνητα όταν ξαφνικά μπροστά μου αντίκρισα την ανοιχτή πόρτα του Megane. Για να την αποφύγω έστριψα το τιμόνι αριστερά και αφού χτύπησα ένα αυτοκίνητο που βρισκόταν στην αριστερή λωρίδα καθώς και την πόρτα του Megane βρέθηκα στο δρόμο χτυπημένος και με τη μηχανή κατεστραμμένη. Ήρθε η αστυνομία και ζήτησε από όλους τους εμπλεκόμενους να πάνε στη δεξιά λωρίδα για κατάθεση. Εμένα με πήρε σε λίγο το ασθενοφόρο. Στον οδηγό του αυτοκινήτου που έπεσα επάνω του έδωσα τα στοιχεία μου για να του κάνω δήλωση. Τα εμπλεκόμενα αυτοκίνητα πήγαν στη δεξιά λωρίδα (βοηθητική) περιμένοντας την αστυνομία για κατάθεση εκτός από το Megane που εξαφανίστηκε. Η αστυνομία έδωσε σήμα σύλληψής του αλλά δεν βρέθηκαν πουθενά τα ίχνη του.Ο οδηγός του Megane με άφησε με συντριπτικό κάταγμα στο χέρι το οποίο θα εγχειριστεί, με κατεστραμμένη τη μηχανή κι έφυγε. Το αυτοκίνητό του έχει την πόρτα του οδηγού χτυπημένη".Ευχαριστώ πολύ,
Άννη Αγελοπούλου